Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: supergoed

Mijn ervaringen met clubsense zijn niet veel beter
En paar jaar geleden (2009) was t nog druk en had je veel bellers op een dag, destijds claudia en letitia ook al niet al tevriendelijk als je iets vroeg per email.

Nu december 2013 ben ik er alweer 2 maanden voor aan het werk.
de eerste twee weken ruim 500 pw verdiend, nu de laatste 6 weken was ik blij als ik aan de 150 euro kwam. Het is rustig je zit je uren dood te vervelen in de hoop dat je een beller krijgt.

Daarnaast hebben ze zogenaamd ook veel last van storingen ( dit melden ze niet ff op hun interne site) ik zie mijzelf nl heel vaak op de thuis.nl site op bezet springen en blijven maar t belletje komt er bij mij niet door!! Hier al meerdere keren een mail over gestuurd maar werd niet op gereageerd.
Mailtjes die vaste klanten naar me stuurden komen bij mij wel aan, maar mijn reacties worden niet bij hen afgeleverd, hierdoor ben ik veel klanten kwijt geraakt.

Uiteindelijk weer gemaild hierover en dat ik reactie wilde, nou de reactie was als volgt: We hadden een storing dit is algemeen bekend bij ons.

Niet geen Sorry onze excuses voor het ongemak, wij gaan hier iets aan doen.

Gisteren was ik weer ingelogd en zag mijzelf weer op bezet springen en blijven voor een aantal minuten maar weer kwam het bij mij niet door. Heb gelijk een sarcatische mail gestuurd met: Zeker weer storing of niet? Ik sta nl al minuten op bezet op de site maar heb echt niemand aan de lijn hoor..

En tot op heden geen reactie op gehad ;)

Intern kan je ook berichten sturen. Maar waarom zou je? Ze laten enkel door wat zij door willen laten. Heel vaak worden reacties van me niet geplaatst, topics worden niet geplaatst.

het enige goede aan CS is dat ze wekelijks netjes betalen.
Voor de rest: OPBOKKEN MET DIE KUTWIJVEN