Dit bedrijf besteedt het administratief gedeelte uit aan een uitzendbureau dat gespecialiseerd is in o.a. onderhoud personeel. De klantenservice is goed. Het behandelt alle personeelzaken w.o. financiele taken. De dames kunnen eveneens bij hen terecht qua vragen en/of opmerkingen. Ik werkte gewoonlijk voor een grote 06-lijn en ook daar kon ik mijn verhaal kwijt. Zij deden alles zelf en dat is niet zo gek met een groot en nieuw kantoorgebouw. Het opvallende is dat de grote bekenden (bestaan langer dan 20 jaar!) lang niet altijd succesvol zijn mbt aantal bezoekers dan voorheen. Ik bedoel dat het soms tegenvalt. Ja, ik schakel mijn telefoon aan van s'ochtends 8 u. tot 0.00 u. s'nachts en redt amper de 60 minuten.
Toen ik bij RegioTel kwam was dat even wennen, omdat ik niet gerekend had met deze drukte.
Mijn objectieve kijk in vergelijking met anderen:
De verdiensten zijn bijna overal gelijk zowel voor mobiel als vaste aansluiting.
Persoonlijke Beoordeling
Klantenservice algemeen
Superfoon: 6
ClubSense (voorheen Tele-info): 4
Private Connection (pek): 7
RegioTel tezamen met Unijobs: 9
Unijobs is professioneel in klant-en personeelzaken qua PR. (Daarom dat deze cijfer extra wordt benadrukt.)
Dit is gebaseerd op respons jegens personeel. Er waren ook anderen waarvan geen enkel reaktie!
Uitbetalingen
Superfoon: 9
ClubSense: 8
Private Connection: 9
RegioTel: 9
Goed, snel en betrouwbaar zijn ze allen.
Kwaliteit en techniek
Superfoon: 8
ClubSense: 8
Private Connection: 8
RegioTel: 8
Vlot, zelden storingen en maken allen gebruik van de nieuwste technologie.
Populariteit (op basis van bezoekers aantal mbt 0906 call tijdens "wachten/tijd en pauze")
Superfoon: 6
ClubSense: 5
Private Connection: 4
RegioTel: 9 - 10
Verder heb ik geen ervaringen met chat- en webcam verhoudingen.
Sterke punten
RegioTel bewijst dat samenwerking goed kan gaan en komt tevens met een goed concept: aanmelden = direkt starten.
Betrouwbare indruk. Wekelijkse uitbelalingen. Professionele helpdesk- en klantenservice + financiele afhandeling.
Zwakke punten
Aan de marketing zal het echter niet aan liggen.