Ben er vergeten bij te melden dat je vanaf 's avonds 22.00 uur 0,35 p.m verdient met bellen. Dat tikt toch ook weer lekker aan. Heel positief dus.
Ik ben een en al lof omdat ik bij Club Sense alleen maar nare ervaringen heb gehad sinds januari tot half mei ik opgestapt ben van het zinkende schip.
Als ik had geweten dat dit zoveel beter was dan was ik al veel eerder overgestapt.
Sterke punten
Alles, heel correct zulke behulpzamen mensen als je belt met een vraag.
Zie mijn eerste review hier onder.
Een en al lof voor dit goed lopende bedrijf.
Helemaal top !!!
Zwakke punten
Geen wekelijkse uitbetaling.
Na 9 jaar bij Club sense gewerkt te hebben en waar het sinds het nieuwe platform sinds januari een grote puinhoop was. Storingen, geen hulpvaardig personeel uitbetalingen die niet klopte. Zijn een stel dieven daar krijg nog ruim 250 euro van hun !!!
Toen ben ik opgestapt en overgestapt naar zelf voor het zeggen.
Wat een groot verschil zeg.
Ze zijn erg behulpzaam als je vragen hebt dan heb je zo antwoord.
Het is er druk dus veel bellers.
Zo anders dan ooit bij Club Sense waar je op het laatst alleen klagende bellers had omdat er weer eens een storing was en ik onbereikbaar was.
Dit hier is geweldig `!
Sterke punten
Alles zeer behulpzame mensen.
Bij vragen razend snel antwoord.
Ik wilde cammen maar snapte er geen bal van hoe dat allemaal geïnstalleerd moest worden omdat ik er simpelweg niet handig in ben.
Omdat ik een Imac had wisten ze het niet heel precies maar een collega nam haar apple computer mee en ik werd keurig terug gebeld en stap voor stap werd het me uitgelegd.
Net zolang tot het voor elkaar was.
Ze staan echt voor je klaar.
Heel erg positief helemaal top.
Zo anders was ik gewend bij club sense waar je gewoon afgescheept werd of nooit meer iets terug hoorde op je vraag.
Zwakke punten
Het enigste wat jammer is dat er 1x per maand word uitbetaald ik was gewend per week uitbetaald te krijgen maar dat is een kwestie van wennen.
En echt een zwak punt is dit ook niet eigenlijk.
Ook ik ben teleur gesteld in Club Sense.
Ruim 9 jaar heb ik mij ingezet voor de club en er met veel plezier gewerkt.
Er kwam een nieuw systeem eind januari 2012.
Toen begon de ellende van storingen.
Niet meer kunnen zien of je wel of niet online bent.
Ingeschakeld staan maar toch offline bleek te zijn.
Niet meer bij de memo's kunnen.
Als je belt en zegt dat er steeds storingen zijn en de bellers steen en been klagen dan krijg je te horen de technische dienst is ermee bezig maar stuur maar ff een mail.
Die mail krijg je na een week of twee terug alsof het mailadres niet bestaat.
Dus weer bellen en zeggen ik krijg de mail terug.
Ja de technische dienst is er nog mee bezig maar stuur maar ff een mail.
Ik zeg ja die krijg ik dan zeker weer terug over een week of twee ??
Dan moet je maar weer ff bellen.
Dan word je toch van het kastje naar de muur gestuurd.
Heel irritant want ik heb een pagina open van thuis.nl om in de gaten te houden of ik nog wel online ben.
De pagina van clubsense open want dan hou je in de gaten of de minuten van het gesprek er wel bij geteld worden want dat gaat ook nogal eens mis.
En hotmail open met mijn eigen memo's omdat ik op de pagina van clubsense niet lekker bij de memo's kan.
Prikbord is opeens verdwenen dus collega's om tips vragen kan ook niet meer of je ervaringen delen.
En zo had ik van de week een hele lange beller van maar liefst 12 en half uur en dat is er niet bij geteld !
Ik een mail gestuurd, geen antwoord. Gebeld ze gingen het uitzoeken ik zou terug gebeld worden weer niks gehoord.
Volgende dag weer gebeld en ze waren het aan het uitzoeken ik zou echt terug gebeld worden of het per mail horen.
Nu na bijna vier dagen later weet ik nog steeds niks ik word niet terug gebeld ik word niet terug gemaild helemaal niks.
gaat om behoorlijk wat geld maar ze geven geen thuis.
Zo ga je niet met mensen om vind ik.
En je moet je afvragen of je voor zo'n bedrijf wilt werken.
Sterke punten
Sterke punten: Zoals het vroeger was tot half januari 2012
Zwakke punten
Zwakker punten: Bellen niet terug als er iets is, mailen niet of laat terug of je krijgt je mail terug dat het mailadres niet bestaat. Heel veel storingen verbindingen die zomaar weg vallen. Veel klachten van bellers en veel klanten blijven weg.
Het nieuwe systeem werkt gewoon niet waarom niet terug naar het oude systeem het is half mei intussen en vanaf januari al dit geklooi. Al vier maanden lang. Geef gewoon toe dat het nieuwe systeem niet werkt en ga terug naar het oude vertrouwde systeem.
Ik denk dat het een zinkend schip is en ik spring er liever nu vanaf dan dat ik mee kopje onder ga.
Want als je 12 en half uur niet uitbetaald krijgt 225 euro dan hebben ze het kennelijk zelf keihard nodig en betalen ze dat niet uit. Moet eerst nog zien of ik het geld waar ik recht op heb nog krijg !
Review: Teleur gesteld
Dank jullie wel voor de reacties.
De klagende mannen dat is toch irritant dat als je dat doorgeeft dat er niks mee gedaan word. Word aan gewerkt. Deze problemen zijn gewoon van dien aard dat ze denk ik niet meer op te lossen zijn inmiddels.
Ja en financieel wat ze doen kunnen ze ook niet maken.
Dat pik ik niet ik heb er eerlijk voor gewerkt.
Zo rollen we van de ene naar de andere problemen.
Belzusje dank je wel voor de tip ik ga zo meteen kijken of dat ook wat voor mij is.En een kerstpakket en ook nog vakantie geld klinkt heel erg goed.
Alleen één probleem is dat ik geen woord Engels spreek. Ik ga contact met ze opnemen.
Liefs van Bel mutsje
Review: Teleur gesteld
Debbie, Bedankt voor de tip. Intussen bericht gehad van Club Sense,de beller zou 1 uur en 10 minuten in totaal gehangen hebben. Toch heel vreemd dat ik via thuis.nl steeds bezet was en toen ik na 5 uur aan de telefoon ging luisteren (ik had een hanger) toen hoorde ik hem koffie zetten en tv kijken. Tja dat is mijn woord tegen dat van hun. Vind het heel raar dat ze dit na al die jaren trouwe dienst zo aanpakken. Had ik nooit verwacht. Nou ze bekijken het maar ik wil nooit meer voor hun werken.
Ik ga eens kijken of dat wat voor me is want van het zinkende schip ben ik afgesprongen.
Dank jullie voor de tips.