In geen enkel perspectief heb ik mogen concluderen dat deze teleservice verbetering heeft aangebracht aan de aanmelding van nieuwe inbelsters.
Nieuwe inbelsters krijgen, eenmaal te hebben aangemeld via inbellen, te horen dat hun inspreekbox geheel is afgekeurd. Al spreekt men 10 keer zijn ingesproken teksten in + naam, de advertentie is afgekeurd.
Vervolgens krijgt men het verzoek om de helpdesk, als die tenminste mocht bestaan, te raadplegen.
Dit gebeurt kennelijk om te weten te komen wie de advertentie heeft ingesproken.
Uiteraard vertikt de nieuwe aanmelder om terug te bellen.
Nogmaals de belangrijkste kritische punten op een rij:
- men moet DIREKT kunnen starten zonder dat operators controleren (dus geen lange onnozel gedoe: het terugbellen om mee te delen dat zijn advertentie is afgekeurd!)
- men moet flexibeler zijn, geen gezeur over wie de advertentie heeft ingesproken, want zo verliest men zijn nieuwe potentiele aanmeldingen!
- men moet begrijpen dat mensen niet kunnen leven van slechts 8 euro per uur!!!
- geen onnodige controle check; dit dient te worden afgeschaft, wil men aan nieuwe aanmelders komen!
Nogmaals: geef bijstandsmoedertjes (dus ook transgenders, travestieen, transeksuelen etc. - klachten die wij binnenkrijgen aan post) meer de GELEGENHEID om per DIREKT, zonder gezeik, aan de slag te gaan. Desnoods een regeling treffen om min of meer
discreet te werken. (Zwartwerk is niet toegestaan, maar men moet flexibeler zijn, afegstemd op wensen van aanmelders.)
Uiteraard kan zoiets niet door de beugel, want een uitbesteder laat het administratieve gedeelte geheel over aan een uitzendbureau.
Dus: legaal en niet anders. Geheel terecht, maar men moet beseffen dat in de eerste plaats dit dient te gebeuren:
- direkt aanmelden, met of zonder, vaste telefoon, dus met mobiel en MEER verdienen!
- DIREKT advertentie inspreken + naam en ook PER DIREKT starten met GELD verdienen!
(Gezeik, daar zit men echter niet op te wachten! Zeker in deze moeilijke crisis tijden!)
- copy ID dient te worden vermeden, werk bij voorkeur zonder uitzendbureau en doe dit werk zelf!
Veel moedertjes in de bijstand WENSEN discretie! Verzin maar wat ... zolang ze er profijt van hebben (24 per uur is redelijk acceptabel).
- SLECHTS ALLEEN persoonlijke gegevens online invoeren (incl. BSN etc.) om ook DIREKT te starten, want ook slechts zijn gegevens als naam en bankrekening voldoende. Storting op naam van een ander dient ook mogelijk te zijn wanneer dit wordt aangegeven! Er zijn mensen die discretie wensen!
(Geen onnodige documenten invoeren + copieren en opsturen! Dit dient ECHT te worden vermeden, wil men
flexibel omgaan met hun collega's
Kort samenvattend: aanmelden zonder controle. Een advertentietekst dient dan wel aan een aantal voorwaarden te worden voldaan, maar niet checken hoe de ander klinkt of overkomt! Het moet wel een persoonlijk
visitekaartje zijn!
Statistieken dienen ook dagelijks te worden opgevraagd per telefoon. Men wenst geen operator aan de lijn, maar wilt DIREKT klanten vergaren! Praktisch gezien is dit waar het werk omdraaid: klandizie en geld verdienen.
Geen uitbesteding aan uitzendbureau, of wel uitbesteding, maar met de mogelijkheid om echt iets te doen aan deze speciale gevallen waarbij discretie een belangrijke rol speelt:
vereiste gegevens opgeven en geen lange formulieren + copieen van je ID kaart.
Ik zie verder alleen maar problemen naderen, zeker in deze crisis-tijd, wanneer men niet adequaat inspeelt op specifieke wensen van een nieuwe aanmelder: maak een nieuwe online formulier aan waarbij men aangeeft hoe men uitbetaald
wenst te krijgen en welke andere wensen nog meer moeten worden aangekruisd.
Alleen op deze discrete manier kan men snel, zelfs voor mensen in de bijstand en die het HARD nodig hebben, aan de slag!
(Onafhankelijk onderzoek)
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Tot op heden niet verbeterd en inspelend op de huidige markt op teleservice gebied.