Ik ben nu een aantal jaren lid van EuroClix en heb nu 2maal een goede service mogen ontvangen. Je spaart punten (Clix) bij elke mail die je opent, vragenlijsten in te vullen, en/of het kopen van produkten/verzekeringen. Weliswaar gaat het niet altijd even snel, maar wanneer je dit niet doet, spaar je natuurlijk niets. Helaas ging het me laatst mis, bij een aankoop van EuroRelais (een vakantie dus) en bleek deze niet teruggekoppeld te zijn aan EuroClix. Gelukkig heb ik, na een maand of 5/6 alsnog de punten van EuroClix zelf gekregen na het tonen van de reisbescheiden. Dit vind ik een heel goede service, want ze hebben dit dus eigenlijk uit eigen zak 'betaald'. Dit vertelt natuurlijk wel wat over de mensen erachter! Een dikke duim voor de service dus!
Sterke punten
Goede service, spaarprogramma, extra zakcentje
Zwakke punten
Het bijschrijven van de Clix duurt soms lang en ook het claimen ervan.