Ook ik kreeg te maken met beëindiging van mijn account op het moment dat ik mijn beloning probeerde te verzilveren. Ik vroeg via email om opheldering en kreeg dit als antwoord:
Bedankt voor uw e-mail. We waarderen uw geduld.
Helaas wordt de nauwkeurigheid en aandachtigheid van uw accountactiviteit benadrukt en nadat u uw account hebt gecontroleerd, zijn we genoodzaakt uw account op te schorten.
Als lid van ons programma kunt u slechts één account hebben, nauwkeurige profielinformatie en antwoorden op enquêtes verstrekken. U moet ook attent en attent zijn in het reageren op onze enquêtes. Als we ons zorgen maken over een van deze programmaregels, zijn we verplicht stappen te ondernemen om accounts te onderzoeken en deze helaas op te schorten.
We beschouwen de opschorting niet lichtvaardig en doen dit alleen als problemen met het account zijn geïdentificeerd. Uw account is momenteel voor onbepaalde tijd opgeschort en u kunt niet langer deelnemen aan enquêtes of beloningen claimen op onze website.
Met vriendelijke groeten,
Linda
OpinieLand
Nietszeggend antwoord dus en aan het gebrekkig Nederlands is reeds duidelijk te merken dat dit "bedrijf" niet serieus genomen kan worden.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Oplichting