Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Slecht en misleidend

Beste M,
Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt met het EuroClix/PanelClix spaarprogramma.
Allereerst wat betreft het voldoen aan de doelgroep van een onderzoek. Per dag zet PanelClix tussen de 20 en 40 vragenlijsten uit onder haar panelleden. Hoewel de kans dan groot is dat je kunt kwalificeren voor een onderzoek moet je rekening houden met twee aspecten;
1. Onderzoeken zijn razend populair. Naast dat ze leuk zijn om in te vullen, is het makkelijk punten verdienen. Dat weten je medegebruikers ook en daarom vullen onderzoeken zich snel en krijgen mensen vaker de melding 'helaas het onderzoek is vol'. PanelClix kan hier helaas niet veel aan veranderen; ook wij zijn hier afhankelijk van het aanbod van deze vragenlijsten door opdrachtgevers.
2. De opdrachtgevers bepalen welke doelgroep toegang krijgt tot het onderzoek. En die doelgroepbepaling loopt sterk uiteen. Denk aan in welke regio woont, tot je leeftijd, welke artikelen je gebruikt of waar je naar op vakantie ging. Natuurlijk proberen wij zoveel mogelijk onderzoeken online te krijgen waardoor iedereen wel binnen een doelgroep valt, maar wederom, de opdrachtgever is hier bepalend.
Dan wat betreft de niet toegekende Clix. EuroClix leeft bij acties die haar leden ondernemen. Krijgt het lid geen Clix dan heeft EuroClix geen commissie ontvangen. Hoe dat kan? Dit heeft vaak een technische reden welke we graag voor je achterhalen. Daar heeft EuroClix het claimsysteem voor in het leven geroepen. Dien je claim in voor die transacties waarvan je denkt dat het niet goed is gegaan en wij gaan erachteraan, want blijkt de transactie toch plaats te hebben gevonden dan verdient EuroClix hier alsnog iets aan en kan de commissie alsnog worden omgezet in Clix. Daar is een gemeenschappelijk belang.

Hopelijk hebben we hiermee de situatie enigszins kunnen verduidelijken.

Met hartelijke groet,

^Chris
EuroClix Ledenservice

Review: euroclix kijk ermee uit

Beste Erik,
Excuses voor de extreem late reactie op jouw review.
Het ontbreken van vragenlijsten voor onze leden is een vaker gehoorde klacht. PanelClix werkt in opdracht van marktonderzoeksbureau welke graag hun vragenlijsten voorleggen aan onze leden. Daarbij geven zij altijd een doelgroep aan, waarvoor de vragenlijst geschikt is. Behoor je niet tot die doelgroep(en) dan is dat spijtig, echter kan PanelClix hier niets aan veranderen. Gemiddeld heeft PanelClix 25 onderzoeken per dag online staan of verstuurd zij deze via de e-mail uitnodigingen. De kans is daarmee groot dat je kunt deelnemen als je via de website controleert of er onderzoeken beschikbaar zijn.
EuroClix/PanelClix heeft er in ieder geval geen enkel belang bij om de leden te beperken voor het verdienen van Clix bij een bepaald aantal.
Ook in de opmerking over het kopen van reviews herkent EuroClix zich niet. EuroClix is geen betalende klant van het platform Opiness en heeft derhalve geen invloed op de reviews die daar geplaatst worden.

Met vriendelijke groet,

^Chris
EuroClix Ledenservice

Review: Ben niet echt tevreden meer.

Beste Joris,

We vinden het erg vervelend om te horen dat je EuroClix als spaarprogramma achteruit vindt gaan.

Je geeft aan dat je contact hebt gehad met onze ledenservice en je problemen niet worden opgelost. Graag verneem ik wat voor problemen dit zijn en wat voor problemen je nu nog ondervindt. Wellicht dat we je toch nog van dienst kunnen zijn. Heb je wellicht een referentienummer van de correspondentie met ons? Ik kan jouw berichten aan ons dan opzoeken.

Om onze website zo goed mogelijk te optimaliseren plegen wij alleen onderhoud op momenten waarvan onze leden hier de minste hinder van zullen ondervinden. Je geeft echter aan dat je de website tot twee keer toe, drie dagen lang niet hebt kunnen bereiken. Dat is uiteraard erg vervelend en niet de bedoeling. Mocht dit in de toekomst opnieuw voorkomen, waar we uiteraard niet van uitgaan, wil ik je aanraden om jouw browser te refreshen door middel van CRTL + F5. Het kan namelijk zo zijn dat de onderhoudsmelding zichtbaar blijft in je browser, terwijl het onderhoud reeds enige tijd is afgerond. Ervaring leert dat het hard verversen van de browser cache, met CTRL + F5, het probleem dan oplost.

Tot slot vind je dat de uitbetalingen niet snel meer worden gedaan. We streven er naar om de uitbetalingen binnen vijf werkdagen te voldoen. Recentelijk hebben wij onze processen aangepast om de uitbetalingstermijn van tien naar vijf werkdagen te reduceren.

Graag ontvangen we de gevraagde informatie per e-mail, [email protected], zodat we je alsnog zo goed mogelijk kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

Review: HEEL veel leden aangebracht

Beste Henk,

Het klopt inderdaad dat je Clix kunt verdienen door nieuwe leden aan te brengen bij EuroClix. De Clix die je hiermee kunt verdienen worden doorgaans binnen 6 weken beschikbaar gesteld, mits het lid aan de voorwaarden voldoet. Zo dient het lid actief deel te nemen aan het spaarprogramma.

Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

Review: Leuk spaarprogramma

Beste Martin,

Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat je bij EuroClix Clix kunt verdienen door op e-mails te klikken. Wij onderscheiden daarin de service berichten van de commerciële e-mails. Na het klikken op een commerciële e-mail ontvangt je nu 1 Clix,. Sinds 2000 is EuroClix enorm gegroeid, wat betekent dat er veel leden en partners bij zijn gekomen. Daardoor kunnen wij veel meer e-mails versturen dan voorheen! Dat houdt echter ook in dat wij het aantal te verdienen Clix hebben moeten verlagen naar 1 Clix. Excuses hiervoor!

Uiteraard kun je altijd contact met ons opnemen door te mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

Review: Pas op!! clixvergoeding op Mastercard gaat omlaag

Beste Daan,

We begrijpen dat je teleurgesteld bent over de wijziging van het sparen met de EuroClix MasterCard, zoals deze per 1 september 2015 ingaat, alsmede de communicatie eromheen.
We proberen onze leden altijd zo goed mogelijk te informeren, maar snappen dat er vanwege de overgangsperiode alsnog onduidelijkheid kan bestaan over de Clix verdienmogelijkheid. We werken eraan om dit zo snel mogelijk verder te verduidelijken. Bedankt voor je feedback.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons altijd een e-mail sturen via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Fenna Vlekke

Review: Van lyrisch naar teleurgesteld

Beste Nico,

Allereerst fijn om te horen dat je positief was over ons spaarprogramma. We doen altijd ons best leden zoveel mogelijk manieren te geven om extra Clix te verdienen. Leden aanbrengen is inderdaad één van deze manieren.

Vervelend dat je je vriendin bij ons hebt laten aanmelden, maar hier geen Clix voor hebt gekregen. Ik zie dat je deze review gisteren hebt gestuurd. Sindsdien hebben we je weer een reactie via e-mail gestuurd en ik wil je vragen daar naar te kijken. Zo hadden we besloten je de 150 Clix die leden ontvangen als ze een lid aanbrengen te compenseren. Je kunt deze 150 Clix per direct terugvinden in jouw saldo-overzicht.

Mocht je willen dat wij de link die je vriendin heeft gebruikt nakijken, zodat je zeker weet dat daar het probleem niet lag, dan kun je deze sturen als reactie op onze laatste e-mail. Het is voor ons helaas moeilijk om exact te weten waarom de registratie mis is gegaan. We zijn er op het moment natuurlijk niet bij geweest, dus we kunnen niet heel gericht tips geven of aangeven waarom het misging.

We horen graag van je via e-mail.

Met vriendelijke groet,

Fenna Struiken
EuroClix Ledenservice

Review: Triest

Beste Roy,

Vervelend dat je vaak niet tot de doelgroep behoort.

Helaas hebben wij geen invloed op de inhoud van de vragenlijsten. Marktonderzoekbureaus stellen van te voren een bepaalde doelgroep vast. Aan de hand van de gegevens van leden waarover wij de beschikking hebben, proberen we heel specifiek leden uit te nodigen zodat de kans groter is dat de uitgenodigde leden tot de doelgroep behoren.

Voor sommige onderzoeken is de doelgroep zo specifiek vastgesteld dat een groot deel van de leden niet door de selectievragen heen komen. Voor andere onderzoeken behoren vrijwel alle leden tot de doelgroep en kom je dus ook zonder problemen door de selectievragen heen. Je begrijpt dat wij hier weinig aan kunnen veranderen. We hebben wel goede hoop dat het aanbod qua marktonderzoeken blijft groeien, zodat er ook in de toekomst wat voor jou bijzit!

Met vriendelijke groet,

Fenna Struiken
EuroClix Ledenservice

Review: Aankoop via Euroclix

Beste Michel,
We vinden het ontzettend spijtig om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de dienstverlening van EuroClix. Mocht je inderdaad geen reactie hebben gehad op jouw vragen dan maakt dat de zaak nog spijtiger, maar tegelijk ook vreemder. De ledenservice van EuroClix is 7 dagen per week actief van 9 tot 21 uur, per mail, op facebook en Twitter.

Dan wat betreft jouw transactie bij KLM. Graag willen wij hier vooropstellen dat EuroClix er niet bij gebaat is om transacties af te wijzen; die met kleine bedragen niet, maar ook zeker de grote niet. Immers de Clix welke jij ontvangt worden betaald uit een commissie die wij van, in dit geval KLM, ontvangen. Ontvang jij niets, dan hebben wij ook niets ontvangen. Daar mag je vanuit gaan, omdat EuroClix niet zo lang zou bestaan als wij hier onbetrouwbaar mee om zouden gaan.

Het geweldige aan de huidige technische mogelijkheden is dat er, na enig speurwerk achterhaald kan worden wat er precies gebeurd is. Na het indienen van jouw claim hebben wij uiteindelijk bij KLM nagevraagd wat er precies is gebeurd. Zij hebben uiteindelijk terugkoppeling gegeven dat jouw bestelproces is onderbroken met een cookie van coupon.com. Hoe dat precies kan gebeuren is voor EuroClix ook onduidelijk; dat inzicht krijgen wij niet en wij gaan in dit specifieke geval af op de informatieverschaffing van de partner.

In geen geval wil EuroClix met een beschuldigende vinger wijzen naar de partner. Feit is dat er helaas dingen technisch mis kunnen gaan. Graag zoeken wij dit verder met jou uit, mocht je hier behoefte aan hebben.

Aangezien deze post geen contactgegevens van jou bevat zouden wij je graag willen verzoeken om contact met ons op te nemen via ledenservice [apenstaartje] euroclix punt nl.

Met vriendelijke groet.

EuroClix ledenservice

Review: Makkelijk zakcentje

Beste Ellen,
Dank voor je positieve review.
Echter je krijgt wel een Clix voor het lezen van de mail en het starten van het onderzoek; ook wanneer je niet tot de doelgroep behoort.

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice

Review: Euroclix Sucks

Beste Jennifer,
Het verwijderen van een account wordt niet zomaar gedaan door onze medewerkers; het is geen beslissing die over één nacht ijs gaat.
Maar EuroClix geeft iedereen het voordeel van de twijfel; mocht je jouw zaak herzien willen hebben dan kun je ons altijd een bericht sturen. Dan kijken we het nogmaals na en kunnen we toelichting geven.

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice