Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Slecht en misleidend

Beste M,
Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt met het EuroClix/PanelClix spaarprogramma.
Allereerst wat betreft het voldoen aan de doelgroep van een onderzoek. Per dag zet PanelClix tussen de 20 en 40 vragenlijsten uit onder haar panelleden. Hoewel de kans dan groot is dat je kunt kwalificeren voor een onderzoek moet je rekening houden met twee aspecten;
1. Onderzoeken zijn razend populair. Naast dat ze leuk zijn om in te vullen, is het makkelijk punten verdienen. Dat weten je medegebruikers ook en daarom vullen onderzoeken zich snel en krijgen mensen vaker de melding 'helaas het onderzoek is vol'. PanelClix kan hier helaas niet veel aan veranderen; ook wij zijn hier afhankelijk van het aanbod van deze vragenlijsten door opdrachtgevers.
2. De opdrachtgevers bepalen welke doelgroep toegang krijgt tot het onderzoek. En die doelgroepbepaling loopt sterk uiteen. Denk aan in welke regio woont, tot je leeftijd, welke artikelen je gebruikt of waar je naar op vakantie ging. Natuurlijk proberen wij zoveel mogelijk onderzoeken online te krijgen waardoor iedereen wel binnen een doelgroep valt, maar wederom, de opdrachtgever is hier bepalend.
Dan wat betreft de niet toegekende Clix. EuroClix leeft bij acties die haar leden ondernemen. Krijgt het lid geen Clix dan heeft EuroClix geen commissie ontvangen. Hoe dat kan? Dit heeft vaak een technische reden welke we graag voor je achterhalen. Daar heeft EuroClix het claimsysteem voor in het leven geroepen. Dien je claim in voor die transacties waarvan je denkt dat het niet goed is gegaan en wij gaan erachteraan, want blijkt de transactie toch plaats te hebben gevonden dan verdient EuroClix hier alsnog iets aan en kan de commissie alsnog worden omgezet in Clix. Daar is een gemeenschappelijk belang.

Hopelijk hebben we hiermee de situatie enigszins kunnen verduidelijken.

Met hartelijke groet,

^Chris
EuroClix Ledenservice

Review: euroclix kijk ermee uit

Beste Erik,
Excuses voor de extreem late reactie op jouw review.
Het ontbreken van vragenlijsten voor onze leden is een vaker gehoorde klacht. PanelClix werkt in opdracht van marktonderzoeksbureau welke graag hun vragenlijsten voorleggen aan onze leden. Daarbij geven zij altijd een doelgroep aan, waarvoor de vragenlijst geschikt is. Behoor je niet tot die doelgroep(en) dan is dat spijtig, echter kan PanelClix hier niets aan veranderen. Gemiddeld heeft PanelClix 25 onderzoeken per dag online staan of verstuurd zij deze via de e-mail uitnodigingen. De kans is daarmee groot dat je kunt deelnemen als je via de website controleert of er onderzoeken beschikbaar zijn.
EuroClix/PanelClix heeft er in ieder geval geen enkel belang bij om de leden te beperken voor het verdienen van Clix bij een bepaald aantal.
Ook in de opmerking over het kopen van reviews herkent EuroClix zich niet. EuroClix is geen betalende klant van het platform Opiness en heeft derhalve geen invloed op de reviews die daar geplaatst worden.

Met vriendelijke groet,

^Chris
EuroClix Ledenservice

Review: HEEL veel leden aangebracht

Beste Henk,

Het klopt inderdaad dat je Clix kunt verdienen door nieuwe leden aan te brengen bij EuroClix. De Clix die je hiermee kunt verdienen worden doorgaans binnen 6 weken beschikbaar gesteld, mits het lid aan de voorwaarden voldoet. Zo dient het lid actief deel te nemen aan het spaarprogramma.

Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

Review: Leuk spaarprogramma

Beste Martin,

Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat je bij EuroClix Clix kunt verdienen door op e-mails te klikken. Wij onderscheiden daarin de service berichten van de commerciële e-mails. Na het klikken op een commerciële e-mail ontvangt je nu 1 Clix,. Sinds 2000 is EuroClix enorm gegroeid, wat betekent dat er veel leden en partners bij zijn gekomen. Daardoor kunnen wij veel meer e-mails versturen dan voorheen! Dat houdt echter ook in dat wij het aantal te verdienen Clix hebben moeten verlagen naar 1 Clix. Excuses hiervoor!

Uiteraard kun je altijd contact met ons opnemen door te mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

Review: Van lyrisch naar teleurgesteld

Beste Nico,

Allereerst fijn om te horen dat je positief was over ons spaarprogramma. We doen altijd ons best leden zoveel mogelijk manieren te geven om extra Clix te verdienen. Leden aanbrengen is inderdaad één van deze manieren.

Vervelend dat je je vriendin bij ons hebt laten aanmelden, maar hier geen Clix voor hebt gekregen. Ik zie dat je deze review gisteren hebt gestuurd. Sindsdien hebben we je weer een reactie via e-mail gestuurd en ik wil je vragen daar naar te kijken. Zo hadden we besloten je de 150 Clix die leden ontvangen als ze een lid aanbrengen te compenseren. Je kunt deze 150 Clix per direct terugvinden in jouw saldo-overzicht.

Mocht je willen dat wij de link die je vriendin heeft gebruikt nakijken, zodat je zeker weet dat daar het probleem niet lag, dan kun je deze sturen als reactie op onze laatste e-mail. Het is voor ons helaas moeilijk om exact te weten waarom de registratie mis is gegaan. We zijn er op het moment natuurlijk niet bij geweest, dus we kunnen niet heel gericht tips geven of aangeven waarom het misging.

We horen graag van je via e-mail.

Met vriendelijke groet,

Fenna Struiken
EuroClix Ledenservice

Review: niet altijd even eerlijk

Beste Tine,

Bedankt voor je review over onze website. Fijn dat je EuroClix.nl leuk vindt en dat je er al wat Clix mee hebt kunnen verdienen.
We lezen verder dat je geen Clix hebt gekregen voor een grote bestelling bij Groupon. Je zegt hierover contact te hebben gehad met ons, maar dat wij hier verder niets mee hebben gedaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag voor je uitzoeken wat er in dit geval is gebeurd. Zou je ons daarom een e-mail kunnen sturen via [email protected]? Wij zullen hier vervolgens gelijk achteraan gaan.

Met vriendelijke groet,

Fenna Struiken
EuroClix Ledenservice

Review: Aankoop via Euroclix

Beste Michel,
We vinden het ontzettend spijtig om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de dienstverlening van EuroClix. Mocht je inderdaad geen reactie hebben gehad op jouw vragen dan maakt dat de zaak nog spijtiger, maar tegelijk ook vreemder. De ledenservice van EuroClix is 7 dagen per week actief van 9 tot 21 uur, per mail, op facebook en Twitter.

Dan wat betreft jouw transactie bij KLM. Graag willen wij hier vooropstellen dat EuroClix er niet bij gebaat is om transacties af te wijzen; die met kleine bedragen niet, maar ook zeker de grote niet. Immers de Clix welke jij ontvangt worden betaald uit een commissie die wij van, in dit geval KLM, ontvangen. Ontvang jij niets, dan hebben wij ook niets ontvangen. Daar mag je vanuit gaan, omdat EuroClix niet zo lang zou bestaan als wij hier onbetrouwbaar mee om zouden gaan.

Het geweldige aan de huidige technische mogelijkheden is dat er, na enig speurwerk achterhaald kan worden wat er precies gebeurd is. Na het indienen van jouw claim hebben wij uiteindelijk bij KLM nagevraagd wat er precies is gebeurd. Zij hebben uiteindelijk terugkoppeling gegeven dat jouw bestelproces is onderbroken met een cookie van coupon.com. Hoe dat precies kan gebeuren is voor EuroClix ook onduidelijk; dat inzicht krijgen wij niet en wij gaan in dit specifieke geval af op de informatieverschaffing van de partner.

In geen geval wil EuroClix met een beschuldigende vinger wijzen naar de partner. Feit is dat er helaas dingen technisch mis kunnen gaan. Graag zoeken wij dit verder met jou uit, mocht je hier behoefte aan hebben.

Aangezien deze post geen contactgegevens van jou bevat zouden wij je graag willen verzoeken om contact met ons op te nemen via ledenservice [apenstaartje] euroclix punt nl.

Met vriendelijke groet.

EuroClix ledenservice

Review: Makkelijk zakcentje

Beste Ellen,
Dank voor je positieve review.
Echter je krijgt wel een Clix voor het lezen van de mail en het starten van het onderzoek; ook wanneer je niet tot de doelgroep behoort.

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice

Review: Euroclix Sucks

Beste Jennifer,
Het verwijderen van een account wordt niet zomaar gedaan door onze medewerkers; het is geen beslissing die over één nacht ijs gaat.
Maar EuroClix geeft iedereen het voordeel van de twijfel; mocht je jouw zaak herzien willen hebben dan kun je ons altijd een bericht sturen. Dan kijken we het nogmaals na en kunnen we toelichting geven.

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice

Review: clix gekregen bij een compleet profiel

Beste Johan,
Dank voor je review. Prijswinnaars van de 5000 Clix voor het volledige profiel worden op onze facebookpagina bekend gemaakt.

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice

Review: zonder toestemming zomaar iets afsluiten!

Beste Jolanda,
Het kan inderdaad voorkomen dat je Clix ontvangt voor een actie, waar je niet aan deelgenomen hebt. Dat wil niet zeggen dat jij ook met jouw gegevens bij, in dit geval de verzekering, bent ingeschreven.
De digitale vingerafdruk wordt gebruikt om een bestelling te volgen en aan de hand daarvan de punten toe te kennen. Zoals je hebt gemerkt gaat dat niet altijd goed. De vingerafdruk is een samenstelling van een aantal punten die door een adverteerder gemeten kunnen worden (zoals de combinatie van het IP-adres, de browser die gebruikt wordt en het besturingssysteem van de PC). Als het goed is is de combinatie van die zaken uniek. Soms komt het in een enkel geval voor dat die combinatie niet uniek is omdat je bijvoorbeeld mail opent op je mobiel. De adverteerder kan dan niet goed bepalen bij wie de punten van de bestelling horen, en wijst deze dan toe aan de eerste persoon die op de link van EuroClix had geklikt, met die combinatie van gegevens.
Dit was bij jou ook waarschijnlijk het geval. Het verkrijgen van de Clix staat in dit geval los van het daadwerkelijk een bestelling gedaan hebben wij deze verzekeraar.

Hopelijk hebben wij het iets voor je kunnen verduidelijken. Mocht je nog meer informatie willen , dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

Review: Toegang account geweigerd

Beste Amy,

Het spijt ons te horen dat je een dergelijke ervaring hebt gehad met ons spaarprogramma. Het eerste gedeelte van jouw bericht gaat in op een melding die je onterecht hebt ontvangen. Wij zijn bekend met dit probleem; enige tijd geleden kregen leden door een technische fout de verkeerde melding te zien op het moment dat de doelgroep van de vragenlijst inmiddels vol was. Zij kregen in plaats van de juiste melding toen de melding te zien dat zij onlogische wijzigingen zouden hebben doorgevoerd, waarna ze werden uitgesloten van deelname. Wij hebben dit destijds laten aanpassen, waarna het probleem verholpen zou moeten zijn. Dit lijkt nu echter niet het geval te zijn. We doen dan ook ons uiterste best dit te verhelpen, echter is het probleem op dit moment nog niet achterhaald.
E-mails die je van EuroClix ontvangt zouden overigens in geen geval onaardig mogen zijn. We nemen jouw klacht in dezen dan ook zeer serieus en willen graag voor je uitzoeken wat er precies gebeurd is. Zou je daarom contact met ons willen opnemen via het volgende e-mailadres: [email protected]? We zullen dan ons uiterste best doen om je hiermee verder te helpen.
Tot slot vinden we het belangrijk om te benadrukken dat EuroClix op geen enkele wijze is gelieerd aan MoneyMiljonair. Wij hebben dan ook geen invloed op de berichtgeving zoals deze door MoneyMiljonair wordt uitgevoerd.
Nogmaals onze excuses voor de vervelende ervaring en we hopen dat we je alsnog verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,

EuroClix ledenservice

Review: oplichters zijn het

Beste Ruben,
Vervelend dat je de diensten van EuroClix als oplichting ervaart, maar graag willen wij daar wel op reageren. EuroClix heeft er geen belang bij om de punten niet uit te keren voor het invullen van onderzoeken. Immers EuroClix ontvangt geen commissie, op het moment dat de vragenlijst niet volledig is ingevuld. En dat is ook het geval geweest bij jou.

Het opvragen van het actienummer bij onze leden is standaardprocedure. Je kunt begrijpen dat, met ongeveer 20 onderzoeken per dag, EuroClix niet precies weet waar je wel en niet aan deelgenomen hebt.

EuroClix wil altijd voor je uitzoeken wat de situatie is, waarbij wij ons niet kunnen vinden in de term 'oplichters'.

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice

Review: oplichters zijn het

Beste Ruben,
EuroClix ontkent niet dat je slechte ervaringen hebt gehad. Als je de mening bent toegedaan dat wij oplichters zijn, dan mag dat natuurlijk.
Echter stel ons dan ook in staat om onszelf te verdedigen, aangezien wij naar eer en geweten trachten een leuk, goed en betrouwbaar spaarprogramma neer te zetten, waar vele mensen met veel plezier gebruik van kunnen maken..

Je zult het ongetwijfeld als mosterd na de maaltijd afdoen, maar EuroClix streeft er naar om binnen 24 uur een antwoord te verschaffen, wanneer je mailt naar de ledenservice. Ook wij vinden het hoogst opmerkelijk dat je geen antwoord hebt ontvangen op je vragen. Wellicht zijn de berichten niet door ons ontvangen. Heb je bijvoorbeeld gereageerd op de uitnodiging van een onderzoek of actie?

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice

Review: klacht

Beste Gerda,

Het is hoogst ongebruikelijk dat je bij 80% van de vragenlijst nog uit de lijst verwijderd wordt. Zo ongebruikelijk dat het nooit voorkomt, tenzij er technisch iets mis is.
EuroClix heeft er geen belang bij om je voortijdig uit de lijst te verwijderen aangezien EuroClix alleen een vergoeding van het onderzoeksbureau ontvangt voor een compleet ingevulde vragenlijst. Kortom, wij zien graag dat je de gehele lijst in kan vullen.

Zou je ons kunnen vertellen bij welk onderzoek (welk onderwerp en welke ontvangstdatum) je na zoveel vragen alsnog buiten de doelgroep viel? Want het lijkt hier eerder op een fout in de vragenlijst.

Wij zien graag je reactie tegemoet op mailadres [email protected]

Met vriendelijke groet,
EuroClix ledenservice

Review: klacht

Beste Ingrid,
Vervelend dat je niet tot de doelgroep van een onderzoek behoorde. Er kunnen een aantal dingen aan de hand zijn.
Allereerst, zoals je zult begrijpen, kan niet elk onderzoek voor iedereen geschikt zijn. Bijvoorbeeld een onderzoek naar de gebruikerservaring met make-up is doorgaans niet geschikt voor mannen. Daarom bepaald het onderzoeksbureau wie er wel of niet mag door gaan met het onderzoek. Echter PanelClix vindt wel dit snel duidelijk moet zijn in het begin van het onderzoek.
Wordt je op een later tijdstip uit de vragenlijst verwijderd, dan geldt doorgaans een alternatieve vergoeding in Clix. Indien dit het geval is, dan wordt dit in de uitnodiging van het onderzoek, door PanelClix, gecommuniceerd.

Zou je ons kunnen vertellen bij welk onderzoek je na 30 vragen alsnog buiten de doelgroep viel? Want het lijkt hier eerder op een fout in de vragenlijst.

Wij zien graag je reactie tegemoet op mailadres [email protected]

Met vriendelijke groet,
EuroClix ledenservice

Review: Niet aan beginnen

Beste Matthijs,
Vervelend dat je langer moet wachten op de Clix. Kun je dieper ingaan op de vraag die je gesteld had aan de ledenservice? Als je dat niet hier wilt doen, kun je altijd een mail sturen naar [email protected].

Het kan inderdaad wel zo zijn dat je vorige vraag in behandeling is bij één specifiek persoon, maar dat is alleen in uitzonderlijke gevallen.

Met vriendelijke groet,

EuroClix ledenservice

Review: vraagje?

Beste Sam, hoewel EuroClix geen thuiswerk betreft, weten we waarschijnlijk wel het antwoord op je vraag. Zijn het 8.000 gereserveerde Clix of beschikbare Clix?

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice